Meny

6 aug. 2014

Vad sa du, tältsemester?

Ja just så. Jag åkte på tältsemester med min familj. Jag hade dock fel när jag sa att vi skulle vara ensamma tältare, det var ganska många som hade tält och campade på traditionellt vis. Dock hade ju alla andra tältare sånnadär moderna och smidiga tält. Fanns precis noll stycken som hade ett lika fancy tält som vi haha...

Måste ju också tillägga att gardinerna är original från 60-talet. Men det funkade faktiskt över förväntan, vi fuskade och hade nämligen ett extra tält med. Bara ett litet kupoltält men det gjorde ju att vi alla kunde få tillräckligt med space att sova i alla fall. Hade också ett väldigt gammalt gasolkök som vi lagade mat på.

Danmark var dock himla fint, och att vi var där med tält gjorde bara trippen lite extra nostalgisk.

Det var jättebra väder vilket var sjukt kul eftersom vi alltid brukar ha en jäkla otur med vädret när vi reser (speciellt med tält...). Sen blåste det ju endel, men antar att det är vad man får förvänta sig när man befinner sig mitt i mellan två hav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar