Meny

3 juli 2014

Livet

Okej, läste en tidning häromdagen och föll pladask för reklamen på ett av uppslagen. Såg helt enkelt ett vykort med en text som beskrev mitt liv fullt ut, så det fanns liksom inget annat att göra för mig än att pallra mig ner till stan och in på lagerhaus. Funderar nu på om dessa mästerliga visdomsord ska få pryda min vägg i en ram, eller om jag ska köra på den lite mer rockiga stilen - fastsatt med nålar direkt på väggen. Hmm.

Och sen kan man ju aldrig köpa bara en grej på stan, i alla fall inte om man går in på TGR. För där hittade jag en fett snygg liten portmonnä för TJUGO KRONOR. Inte för att jag behöver den. Har ungefär femtioelva portmonnäer. Kunde göra ett inlägg av att visa alla nån gång haha, antar att jag får klassa mig som lite av en portmonnäsamlare.

2 kommentarer:

  1. Fett snygg bild, trodde den var tagen att ett proffs vilket man iof kanske kan säga att den är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Experimenterade lite med kamerainställningar och photoshop haha ;)

      Radera