Meny

30 juni 2014

Börja om på nytt...

...är precis vad jag ska göra! Nu har den här bloggen funnit i cirkus ett år, och det är allt dags att det börja hända grejer här. Jag ska vara lite mindre filosofisk, lite mindre djup, lite mindre tänkvärd - och istället lite mer ytlig. Jag och Ellen, som finns på listigt, ska ha bloggsommar. Det betyder att du får läsa om mina töntiga inköp, mina extraordinära läsupplevelser, mina makalösa middagar, mina supercoola prylar, listan kan göras lång.

Bry dig inte om att läsa de inlägg som är äldre än det här. De är mest tradiga. Jag upprepar massor av gånger att jag inte har något att skriva om, och att jag aldrig ska använda detta som en dagboksblogg. Så fel man kan ha ibland. För nu gör jag just det som jag aldrig skulle. Jag tänker dock försöka att skriva saker som inte är alltför värdelösa och tråkiga, min förhoppning är att jag med den här bloggen nu ska kunna sprida lite inspiration. För det vore fett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar